headline photo

Concursul de verificare de la Suceava

luni, 14 martie 2011

Ştiu că am întârziat cu acest articol despre concursul de la Suceava şi îmi cer scuze. Competiţia a fost una de verificare înaintea concursului din Germania. Am vrut să văd pe ce picior jucăm, ca să zic aşa. Am avut parte de un drum lung şi plictisitor pentru copii şi doar zăpada a mai înveselit un pic feţele. Din păcate, cei mici nu au avut timp suficient să se şi joace. Organizarea sucevenilor a fost aproape excelentă - că doar întotdeauna există loc şi de mai bine. Cupa Bucovinei 2011 s-a dovedit a fi o competiţie destul de puternică şi au existat şi surprize în clasament. Am văzut concurenţi care îşi rodeau efectiv unghiile, alţii care au plâns din cauza nereuşitelor. Ai noştri au fost cei mai echilibraţi. Au arătat că ştiu să suporte bine şi succesul şi nereuşita, au dat dovadă de fair-play - ceea ce este mai important decât orice rezultat în sport. Într-un cuvânt am fost foarte mândru de ei şi sunt convins că mai târziu, fie că vor avea rezultate excelente în sport, fie că nu, vor fi nişte oameni de calitate. Vreau să le felicit pe fete pentru rezultatele lor. La grupa lor de vârstă - 2002 - Carla s-a situat pe locul 7, la 50 m spate şi pe 12, la 50 m liber, iar Maria pe 10 la 50 m spate şi 11 la 50 m liber. Cârcotaşilor li se va părea că rezultatele nu sunt cine ştie ce, dar eu vă asigur că sunt. În primul rând pentru că a fost un concurs tare, dar şi pentru că fetele nu fac antrenamente multe, ci practică înotul de plăcere. În consecinţă nu se pregătesc special pentru concursuri ca acestea. Dar pentru că am văzut că sunt ambiţioase şi pot mai mult, o să încercăm împreună să mărim ritmul şi antrenamentele.
În concluzie, ne pregătim pentru concursul din Germania şi sperăm să fim mai buni.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu