headline photo

Concursul din Austria - 5 medalii de aur pentru Vlad, experienţă pentru mine

vineri, 10 decembrie 2010







Nu mai este nevoie să spun că a fost o reuşită concursul internaţional de înot din Austria. Organizarea a fost grozavă, călătoria obositoare, dar ne-am întors acasî cu 5 medalii de aur şi o binemeritată şi muncită cupă. Adică Vlad, pentru că eu m-am întors cu ceva mai multă experienţă şi gustul amărui al sentimentului că undeva, la un moment dat, românii se pot considera un soi de rasă uşor inferioară. Dar asta este o cu totul altă poveste. Despre întrecerea în sine, numai cuvinte de laudă. Tonia şi Carla nu s-au făcut de ruşine, ba dimpotrivă. Sper ca această competiţie să le fi ambiţionat şi mai mult şi să fi fost o experienţă benefică, aşa cum a fost şi pentru mine, căci şi eu am participat pentru prima dată la o competiţie internaţională ca antrenor. Postez câteva fotografii cu micii campioni, cu bazinul de la Steyr şi cu competiţia.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu